حماس و جهاد اسلامی‌ حمله تروریستی اسرائیل به دمشق را محکوم کردند
کد خبر: 4194888
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

حماس و جهاد اسلامی‌ حمله تروریستی اسرائیل به دمشق را محکوم کردند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حماس در بیانیه‌هایی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محله المزه دمشق را محکوم کردند.

واکنش جنبش جهاد اسلامی به حمله تروریستی اسرائیل به دمشق / اماده

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محله المزه دمشق را به شدت محکوم می‌کنیم.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با صدور بیانیه‌ای به حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به دمشق واکنش نشان داد.

حماس در این بیانیه اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، حمله رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه را به شدت محکوم می‌کند.

این جنبش در ادامه بیان کرد: ما این حمله را جنایتی منزجرکننده و نقض حاکمیت کشوری عربی می‌دانیم و بار دیگر بر خطر رژیم نازی اشغالگر برای امنیت و ثبات منطقه تأکید می‌کنیم.

حماس ضمن درود فرستادن بر شهیدان این حمله رژیم صهیونیستی به دمشق تأکید کرد: رفتار رژیم اشغالگر و تروریسم آن، امت و نیروهای مقاومت را از تداوم حمایت از مقاومت ملت فلسطین تا اخراج اشغالگران و برپایی کشور فلسطین با حاکمیت کامل و به پایتختی قدس منصرف نخواهد کرد.

بر اثر انفجار صبح امروز در یک ساختمان مسکونی در محله المزه دمشق چند نفر شهید شدند. به گفته منابع خبری ساختمان مورد هدف قرار گرفته توسط رژیم صهیونیستی، محل سکونت شماری از مستشاران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سوریه بوده است.

روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
شهادت شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج )، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha