آزمون ارزیابی حفظ عمومی قرآن در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4194874
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

آزمون ارزیابی حفظ عمومی قرآن در کرمانشاه برگزار شد

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن به همت مؤسسه قرآنی میراث ماندگار کرمانشاه از 27 تا 29 دی‌ماه در این استان برگزار شد.

برگزاری آزمون ارزیابی حفظ عمومی قرآن در کرمانشاه

حسن موحد، مدیر مؤسسه قرآنی میراث ماندگار کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن در این استان به همت این مؤسسه اظهار کرد: اولین دوره این آزمون‌ها با حضور ۳۴۳ نفر طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ دی‌ماه در شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه از تعداد نفرات حاضر در این آزمون تعداد ۱۸۶ نفر از شهرستان کرمانشاه بودند که آزمون شهر کرمانشاه در مجتمع آل‌آقا روز گذشته، 29 دی‌ماه برگزار شد، تصریح کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی در رشته‌های حفظ یک، دو، سه، پنج، هفت، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل قرآن در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که به پذیرفته‌شدگان در این آزمون‌ها مدرک معتبر از سوی سازمان دارالقرآن اعطا می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی میراث ماندگار کرمانشاه در پایان گفت: در آینده نزدیک فراخوان جدید برگزاری آزمون حفظ قرآن اعلام می‌شود و علاقه‌مندانی که در این دوره موفق به حضور نشدند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha