کسب رتبه نماینده لرستان در بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4194139
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

کسب رتبه نماینده لرستان در بخش معارفی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به شرکت چهار لرستانی در مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های معارفی گفت: حسین کریم‌زاده مقدم از بروجرد موفق شد مقام سوم رشته نهج‌البلاغه این دوره از مسابقات را کسب کند.

محمدتقی دریکوندی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستانمحمدتقی دریکوندی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه چهار لرستانی در مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت داشتند، گفت: از مجموع این چهار نفر یک نفر در بخش آقایان و سه نفر در بخش بانوان شرکت داشتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در رشته معارف نهج‌البلاغه در بخش بانوان فائزه عزیزی، سیده بهاره موسوی و در بخش آقایان نیز حسین کریم‌زاده مقدم و در رشته معارف تفسیر شیعه نیز زهرا فتاحی شرکت داشتند که حسین کریم‌زاده مقدم از بروجرد موفق شد مقام سوم رشته نهج‌البلاغه این دوره از مسابقات معارفی را کسب کند.

یادآور می‌شود، چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سه بخش معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از 19 تا 23 دی‎ماه با رقابت 77 شرکت‌کننده به میزبانی استان قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha