امدادرسانی به ۳۲۸۵ نفر گرفتارشده در برف و کولاک اردبیل
کد خبر: 4194063
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

امدادرسانی به ۳۲۸۵ نفر گرفتارشده در برف و کولاک اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۳۲۸۵ نفر گرفتارشده در برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان امدادرسانی کرده‌اند.

امدادرسانی به ۳۲۸۵ نفر گرفتارشده در برف و کولاک اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۵ دی ماه با بیان این مطلب ادامه داد: طی ۶ روز گذشته نجاتگران به ۳۲۸۵ نفر از هموطنان که در جاده‌های مواصلاتی با برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

این مسئول ادامه داد: در این حوادث ۱۵۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر به استعداد ۹۸۴ نفرروز نجاتگر و به کارگیری ۴۱ دستگاه‌روز خودروی امدادی به هم‌وطنان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران در تمام محور‌های مواصلاتی استان در حال امدادرسانی می‌باشند.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران هلال احمر استان رهاسازی شده‌اند، افزود: ۳۲۰ نفر نیز توسط تیم‌های عملیاتی اسکان و ۲۰۵ قوطی کنسرو لوبیا، ۵۸۵ قرص نان و ۱۵۰ تخته پتو، ۱۳ کیلو خرما و ۲۳ بسته بیسکویت نیز در بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

وی گفت: هموطنان از سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز کنند و در صورت اجبار حتما زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و مواد غدایی به حد کافی با خود همراه داشته باشند.

قویدل گفت: ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردمی می‌باشد و هم‌وطنان می‌توانند در زمان حوادث با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha