جبهه‌ها را خالی نمی‌گذاریم
کد خبر: 4193886
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

جبهه‌ها را خالی نمی‌گذاریم

شهید «جانعلی عابدی بفراجرد» در وصیت‌نامه خود آورده است: به یاری خداوند متعال و تا نابودی دشمنان داخلی و خارجی کشور تا آخرین قطره خون خود می‌جنگیم و به دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌فهمانیم که ما جبهه‌ها را خالی نمی‌گذاریم.

ما جبهه‌ها را خالی نمی‌گذاریمبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس، شهید «جانعلی عابدی بفراجرد» در اولین روز از فروردین ۱۳۴۳ در روستای بفراجرد از توابع شهرستان خلخال استان اردبیل به دنیا آمد.

وی در سن نوجوانی از طریق سپاه به جبهه اعزام شد و در هفدهمین روز از تیر ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی ماؤوت عراق بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای روستای بفراجرد آرام گرفت.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید جانعلی عابدی بفراجرد آمده است:

«با سلام و درود به آقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی(ره) و امت شهیدپرور ایران به‌خصوص خانواده‌های مفقودین و اسرا و جانبازان، به یاری خداوند متعال و تا نابودی دشمنان داخلی و خارجی و تا آخرین قطره خون خود می‌جنگیم، تا به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بفهمانیم که ما جبهه‌ها را خالی نمی‌گذاریم.

به امید خداوند و به یاری الله و به امید زیارت کربلا ان‌شاءالله، پدرجانم الان موقع حلالیت است از شما‌ها حلالیت می‌طلبم، مرا به بزرگی خودتان ببخشید و حلال کنید.»

انتهای پیام
captcha