برگزاری دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن در کرمان
کد خبر: 4193827
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

برگزاری دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن در کرمان

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان کرمان از برگزاری دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن ویژه استان کرمان خبر داد و گفت: مهارت‌های مربیگری و کلاسداری، مهارت‌های فن بیان و سخنوری و... از جمله محتوای این دوره آموزشی است.

برگزاری دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن در کرمانامین نصری، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری دوره تربیت مربی جلسات خانگی قرآن ویژه استان کرمان خبر داد و گفت: این دوره بخشی از همان پویش «ستاره‌های زمین» است که در طول ماه‌ مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: محتوای آموزشی این دوره احکام قرآن، آشنایی با جلسات خانگی قرآن، راهکارهای ارتباط مؤثر با مخاطب، مهارت‌های مربیگری و کلاسداری، مهارت‌های فن بیان و سخنوری، کارگاه عملی انواع جلسه خانگی قرآن، جذاب‌سازی جلسات خانگی قرآن، محفل تجربه با رویکرد نوآوری و خلاقیت و تأمین منابع مالی است که با حضور اساتید و نخبگان قرآنی کشور است.

نصری با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پنجم بهمن‌ماه امسال می‌توانند با تخفیف ویژه و با پرداخت ۲۵۰ هزارتومان در این دوره ثبت‌نام کنند، گفت: برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان با شناسه @taharoshd1  و @TahaRoshd  در فضای مجازی در ارتباط بود.ثبت‌نام نیز از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/4JGtmj3 انجام می‌شود.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان در پایان اظهار کرد: ۱۰ کمک هزینه مشهد مقدس به برگزیدگان دوره اهدا می‌شود. همچنین به افرادی که دوره را با موفقیت به پایان رسانند پرچم جلسات خانگی قرآن اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha