تور مجازی مناسک حج و‌ عمره در نمایشگاه حج عربستان
کد خبر: 4193321
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

تور مجازی مناسک حج و‌ عمره در نمایشگاه حج عربستان

وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی در حاشیه نمایشگاه خدمات حج و عمره، امکان انجام یک تور مجازی از مناسک حج و عمره را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

تور مجازی مناسک حج و‌ عمره در نمایشگاه حج عربستان

به گزارش ایکنا به نقل از خلیج 365، وزارت امور اسلامی، دعوت و ارشاد عربستان سعودی در حاشیه سومین دوره همایش و نمایشگاه خدمات حج و عمره 2024 امکان انجام یک تور مجازی از مناسک حج و عمره را برای بازدیدکنندگان فراهم ساخته است.

این تور مجازی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی سه بعدی و چند زبانه، مناسک حج و عمره مفرد را به بازدیدکنندگان آموزش می‌دهد. 

در این تور مجازی بازدیدکنندگان با استفاده از فناوری واقعیت مجازی از مسجدالحرام و اماکن مقدس در منی، عرفات و مزدلفه بازدید و انجام مناسک حج و عمره مفرده را تجربه می‌کنند و با دشواری‌ها و مسائلی مواجه می‌شوند که ممکن است زائران بیت الله الحرام آن را تجربه کنند. 

علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند پرسش‌های احتمالی خود درباره مناسک حج و عمره و همچنین دیگر مسائل شرعی و دینی را نیز مطرح کرده و پاسخ بگیرند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه از تلاش‌های انجام شده به منظور استفاده از فناوری‌های روز در راستای خدمات‌رسانی به زائران، تقدیر و تشکر کردند. 

انتهای پیام
captcha