اعتکاف دانش‌آموزی در کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 4193301
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

اعتکاف دانش‌آموزی در کازرون برگزار می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون از برگزاری دومین اعتکاف دانش‌آموزی برای دومین سال متوالی در این شهرستان خبر داد.

اعتکاف دانش آموزیبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدامین سجادیان، ‌مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون امشب، 20 دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم اعتکاف دانش‌آموزی برای دومین سال متوالی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش، دفتر امام جمعه و دیگر نهادهای مربوط شهرستان، اعتکاف مختص دانش‌آموزی در 4 مسجد از مساجد شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

سجادیان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های تربیتی در بین نوجوانان گفت: باید تلاش کنیم اعتکاف دانش‌آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش‌آموزان از این فضای تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون اظهار کرد: موضوع اعتکاف فرصت مغتنمی است که باید هیئات مذهبی، مساجد، تشکل‌های دانش‌آموزی و مدارس از این ظرفیت تربیتی استفاده کنند چرا که برنامه اعتکاف دانش‌آموزی یک حرکت تربیتی برای نوجوان است.

وی با بیان اینکه اعتکاف یکی از فرائض مستحب در دین مبین اسلام است و مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، اظهار کرد: به منظور تقویت روحیه معنویت در دانش‌آموزان و تحقق ساحت عبادی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این امر خدا پسندانه در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha