جنایت‌های کور تروریستی تنها راهبرد دشمن در مقابل جمهوری اسلامی است + صوت
کد خبر: 4192790
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

جنایت‌های کور تروریستی تنها راهبرد دشمن در مقابل جمهوری اسلامی است + صوت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی با تأکید بر اینکه جنایت‌های کور تروریستی مانند کرمان تنها راهبرد دشمن در وضعیت فعلی است، گفت: اینگونه حرکت‌ها و اقدامات پلید دشمن، ثمره‌ای برای آنها ندارد بلکه باعث استحکام جریان مقاومت و بیداری و انسجام بیشتر مردم و نسل جوان می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره نشانه‌های نفرت و کینه از ضربات سردار سلیمانی بر پیکره داعش در جنایت تروریستی کرمان، گفت: هنگامی که به تاریخ 10 سال گذشته نگاه کنید، به روشنی در می‌یابیم که بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکا و اسرئیل برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه، جریان پلید داعش بوده است.

وی ادامه داد: کسی که نقشه شوم، پیچیده، دقیق و پرهزینه را نابود کرد و اهداف دشمن را از بین برد، سردار شهید سلیمانی بود. به همین دلیل، بزرگترین ضربه را سردار سلیمانی در منطقه به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و این هم دلیل بر کینه و عداوتی است که دشمن صهیونیستی نسبت به سردار دل‌ها دارد.

تویسرکانی بر جبران شکست‌های تاریخی دشمنان با این رفتار جنایتکارانه تأکید کرد و گفت: در این راستا، دشمن جرئت، قدرت و شجاعت رویارویی مستقیم را با جبهه مقاومت ندارد و بزدلانه و کودکانه دست به چنین عملیات کور و وحشیانه می‌‌زنند تا به این وسیله، انتقامی به زعم خودشان گرفته باشند و هم امیدی در دوستان‌شان ایجاد کنند.

تنها راهبرد دشمن در وضعیت فعلی

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه تنها راهبرد دشمن در وضعیت فعلی، دست زدن به چنین حرکت‌های ناجوانمردانه است، افزود: تاریخ نیز اثبات کرده است که اینگونه حرکت‌ها و اقدامات پلید دشمن، ثمره‌ای برای آنها ندارد بلکه باعث استحکام جریان مقاومت و بیداری و انسجام بیشتر مردم و نسل جوان می‌شود. 

کد

وی در پاسخ به این سؤال که چنین اقدامات تروریستی چه میزان نشانه تداوم اثرگذاری سردار سلیمانی است که از زائرانش نیز می‌هراسند و به تعبیر مقام معظم رهبری شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است، بیان کرد: براساس سنت پروردگار متعال، شهادت عامل پیروزی، دانایی، آگاهی، وحدت و انسجام، رسوایی دشمن، رزق کریم برای مردم است به همین دلیل شهید، تکثیر می‌شود یعنی روح شهید و ارزش‌هایی که شهید برای آن جان داده است، نه تنها از بین نمی‌رود بلکه استحکام بیشتری پیدا می‌کند.

تلاش برای ناامید کردن مردم

تویسرکانی با تأکید بر اینکه هنگامی که به موضوع سید‌الشهدا(ع) در طول تاریخ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم پس از شهادت امام حسین(ع) بیشترین مزاری که تخریب شده است، مضجع شریف امام حسین(ع) است، اضافه کرد: همچنین بیشترین جنایت‌ها نسبت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفته است. چه اندازه انسان‌های بی‌گناه را در طول 1300 سال گذشته کشتند. نه تنها راه امام حسین(ع) و اهداف امام حسین(ع) گم و کم رنگ نشد بلکه عاشقان سیدالشهدا(ع) روز به روز بیشتر شدند.

وی ادامه داد:  شهید سلیمانی پیش و پس از شهادت‌شان مشمول همین قانون شهادت الهی هستند، چرا که رفتار، منش، گفتار و کردار این شهید برگرفته از اخلاص بود و این نوع اقدامات جنایتکارانه موجب رونق بیشتر خط سرخ شهادت می‌شود. اربعین را نگاه کنید. همیشه در طول تاریخ، مسیر اربعین خطر داشته است و شهید داشته است اما هر ساله، زائران امام حسین(ع) در اربعین، بیشتر از سال گذشته می‌شوند. قطعا مراسم سالگرد سردار سلیمانی، سال آینده از نظر کمی و کیفی بهتر از امسال خواهد بود.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه دشمن، راهی جز قبول شکست و پذیرش حق ندارد، افزود: آنچه که در جهان، حاکم است، سنت‌های الهی است و سنت خداوند مبتنی بر پیروزی خط سرخ شهادت است و این امری حتمی و قطعی است.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه درباره تأثیر اینگونه اقدامات در ارتقای سطح وحدت ملی و انسجام ملی، بیان کرد: دشمنان ما اهداف متفاوتی را برای رسیدن به آن هدف نهایی طراحی می‌کنند. یکی از اهداف آنها، گسست بین نسل‌ها، اعتبارزدایی از مسئولان و از بین بردن اعتماد عمومی است.

رسوایی بیشتر دشمنان با ترور کشتن و وحشی‌گری

 وی بر تلاش دشمن برای از بین بردن اعتماد عمومی و ناامید کردن مردم تأکید کرد و گفت: اما دشمنان بدانند و آگاه باشند، این نوع حرکت‌ها، تمام این اهداف را از بین می‌برد. هنگامی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به شهادت‌های انجام شده چون شهادت شهید بهشتی، نگاه می‌کنیم، می‌بینیم وضعیت سیاسی ـ اجتماعی کشور ما در سال 60 چگونه بود؟! و پس از شهادت شهید بهشتی چه تحولی در مردم ایجاد شد؟!

تویسرکانی تصریح کرد: دشمنان پس از شهادت شهید بهشتی، به هیچ کدام از اهدافشان که نرسیده‌اند، هیچ، بلکه تمام تلاش‌های گذشته خود را با شهادت شهید بهشتی، نابود کردند. نمونه‌ها و مصادیق فراوانی از این گونه شهادت‌ها در طول تاریخ کشورمان وجود دارد اما دشمنان بدانند با کشتن و وحشی‌گری به اهداف شومشان نمی‌رسند و نخواهند رسید، بلکه خودشان را رسوا می‌کنند و زشتی‌های خودشان را برملا خواهند کرد. 

گفت‌وگو از سمیرا انصاری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha