۱۰ مددجوی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج حافظ کل قرآن کریم شدند
کد خبر: 4192704
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

۱۰ مددجوی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج حافظ کل قرآن کریم شدند

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج با اشاره به گسترش برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و قرآنی در سازمان زندان‌ها گفت: ۱۰ مددجوی این مجتمع در زمان حاضر با تلاش بی وقفه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار کرج، الله‌کرم عزیزی، مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اظهار کرد: اکنون در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج ۷۵ مددجو حافظ یک جزء، ۳۵ نفر حافظ سه جزء، ۲۵ نفر حافظ پنج جزء، ۱۵ نفر حافظ ۱۰ جزء، ۲۰ نفر حافظ ۱۵ جزء و ۱۵ نفر حافظ ۲۰ جزء هستند.

وی افزود: همچنین ۳۰ نفر از زندانیانی که موفق به حفظ قرآن طی دوران محکومیت خود شده‌‍اند به عنوان کمک مربی در حال آموزش به سایر مددجویان هستند.

عزیزی یکی از ابزارهای اصلاحی حین مدت حبس زندانیان را برگزاری کلاس‌های علوم و معارف قرآنی ذکر کرد و گفت : شرکت در کلاس‌های قرآنی علاوه بر بر غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زمینه بازگشت سعادتمندانه به جامعه را فراهم می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: مددجویان در حسینیه اندرزگاه‌ها آموزش‌های علوم قرآنی را در رشته‌های حفظ، مفاهیم، اذان، تواشیح، قرائت و تجوید زیر نظر اساتید مجرب و روحانیون فرا می‌گیرند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار بیان کرد: زندانیان از بدو ورود به این مجتمع تا زمان آزادی می‌توانند از برکات معنوی رشته‌های مختلف علوم قرآنی بهره ببرند.

عزیزی یادآورشد: مددجویان شرکت‌کننده در کلاس‌های فرهنگی با کسب امتیاز لازم می‌توانند از مزایای قانونی مانند مرخصی، عفو مشروط و تخفیف مجازات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha