آموزش روخوانی و روان‌خوانی ۱۱۰ هزار دانش‌آموز در قالب طرح «شهید عاصمی»
کد خبر: 4191224
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
در سال‌جاری انجام می‌شود

آموزش روخوانی و روان‌خوانی ۱۱۰ هزار دانش‌آموز در قالب طرح «شهید عاصمی»

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح «شهید عاصمی»، آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان و در قالب برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس کشور است.

سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی، سیدامیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: در سال‌جاری ۱۱۰ هزار دانش‌آموز در قالب طرح «شهید عاصمی» آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن را فرا می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای  این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان و در قالب برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس کشور است.

شوشتری تصریح کرد: 44 اداره آموزش و پرورش درحال حاضر در اجرای این طرح فعال هستند. این طرح در مدارس ابتدایی برای چندمین سال متوالی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: 13هزار نفر از همکاران برای شرکت در دوره آموزشی، توجیهی طرح ثبت‌نام کرده‌اند و 9500 نفر از ثبت‌نام شده‌ها در کلاس‌های آموزشی طرح که به‌صورت حضوری در 2 جلسه و غیرحضوری در 3 جلسه برگزار شد، شرکت کرده‌اند و 8000 نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون پایانی دوره حد نصاب امتیاز لازم را کسب کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: در سال تحصیلی جاری 3331 نفر آموزگار در حال اجرای طرح هستند و 110هزار دانش‌آموز ابتدایی در حال آموزش روخوانی و روانخوانی در قالب این فعالیت ارزشمند هستند. 

انتهای پیام
captcha