مرحله نهایی همایش گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4191202
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

مرحله نهایی همایش گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از برگزاری مرحله نهایی همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی در این استان در روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه جاری خبر داد.

مرحله نهایی همایش گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، ۱۰ دی‌ماه در نشست شورای سیاستگذاری و اجرایی هشتمین دوره همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی از برگزاری این همایش در روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه جاری در این استان خبر داد و گفت: مرحله نهایی همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی با حضور برگزیدگان آن و نیز نمایندگان ادیان و مذاهب در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع برای حضور در این همایش ۱۱۵ مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است، افزود: مقالات بخش اصلی همایش توسط ۱۹ نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت ۱۰ مقاله به‌عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

رجبی اعلام کرد: پنل‌های ارائه مقالات در قالب دو کارگاه در روز ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۰ در سالن بصیرت و سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود. اختتامیه همایش و نشست گفتگوی ادیان و مذاهب با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین گفت: در این نشست نمایندگانی از کلیمیان، مسیحیان و اهل تسنن و نیز محققانی از کشور‌های عراق، لبنان، سوریه و گرجستان حضور خواهند داشت.

رجبی یادآور شد: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و نیز معاون ادیان و مذاهب سازمان فرهنگ و ارتباطات میهمانان ویژه این همایش خواهند بود و همچنین از دو عنوان کتاب در اختتامیه این همایش رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha