اردبیل رتبه سوم «پروژه مهر» کشور را کسب کرد
کد خبر: 4190853
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

اردبیل رتبه سوم «پروژه مهر» کشور را کسب کرد

دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در بین ۳۲ استان کشور موفق به کسب رتبه سوم طرح «پروژه مهر» شد.

اردبیل رتبه سوم «پروژه مهر» کشور را کسب کردبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، محمود مشکی، دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان اردبیل، با اعلام این خبر تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های وزارتی در زمینه عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان‌ها در موضوع طرح ملی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ استان اردبیل در بین ۳۲ استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

مشکی با بیان اینکه پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه ریزی در فرآیند تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: رتبه سوم طرح پروژه مهر که با همدلی مدیران و عوامل اجرایی بازگشایی مدارس در مناطق و نواحی نوزده‌گانه استان اردبیل به دست آمد، نقطه عطفی در فعالیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل است.

وی ادامه داد: این نتیجه ارزشمند با برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده کارگروه‌های هفت‌گانه، اجرایی شدن دستورالعمل‌ها توسط مدیران مدارس، معلمان تلاشگر، خیرین آموزشی و همکاران حوزه ستادی محقق شد که از تلاش‌های بی شائبه این بزرگواران قدردانی به‌عمل می‌آید.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل: تلاش می‌کنیم برای تقویت کمی و کیفی اماکن آموزشی از هیچ اقدام سازند‌ای دریغ نکنیم و تأکید ما بر لزوم تعامل و همکاری والدین نیز بر این اصل و منطق استوار است که هر آنچه ضریب کیفی خدمات و امکانات آموزشی تقویت شود، به همان میزان زمینه و بستر مطلوب تری برای کشف استعدادها، باروری توانمندی‌ها و حصول نتایج شایسته علمی و آموزشی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha