دو وظیفه سنگین فرهنگ و پژوهش بر دوش جهاد دانشگاهی است
کد خبر: 4190312
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

دو وظیفه سنگین فرهنگ و پژوهش بر دوش جهاد دانشگاهی است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از همان ابتدای تأسیس دو وظیفه سنگین پژوهش و فرهنگ را برای این نهاد در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، ششم دی‌ماه در آئین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی لرستان که در سالن همایش شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با جهاددانشگاهی از گذشته همراهی و همکاری داشتیم و با مطالعه اساسنامه متوجه شدیم که دو وظیفه سنگین پژوهش و فرهنگ برای این نهاد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی با وجود مرکز درمان ناباروری که دارد می‌تواند در حوزه بهداشت و درمان و همچنین در بخش پژوهشی در حوزه علوم، پویایی بیشتری داشته و کمک کند.

فاطمی‌نیک بیان کرد: یکی از شیوه‌های مدیریت این است که رئیس دستگاه نیروهای خود را بشناسد و با آن‌ها ارتباط داشته باشد و به عنوان مهرورز محور آنجا باشد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان افزود: در قبول مسئولیت‌ها، سیره مسئولان موفق و شهدا مانند شهیدان رجایی، باهنر، سردار سلیمانی و ... مد نظر باشد.

انتهای پیام
captcha