حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جوانان
کد خبر: 4189803
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جوانان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه اگر شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل جبهه مقاومت نبود، امروز ایران نیز درگیر جنگ و خونریزی بود و این موضوع باید برای نسل جوان تبیین شود، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با اتفاقات جهانی آشنا شوند و ایام شهادت حاج قاسم و حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جوانان است.

احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، سوم دی ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: شرایط کنونی جهان و منطقه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، چرا که امروز جهانیان به چهره پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی پی برده‌اند.

وی اظهار کرد: کشورهای غرب آسیا درگیر اتفاقات پیچیده نظم نوین جهانی هستند، دشمن به دنبال راهبری نظم نوین جهانی در منطقه است، امروز با توجه به کشتار کودکان و زنان غزه توسط رژیم صهیونیستی بهترین زمان برای جهاد تبیین است.

حسنوند با اشاره به اینکه اگر شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکیل جبهه مقاومت نبود، امروز ایران نیز درگیر جنگ و خونریزی بود و این موضوع باید برای نسل جوان تبیین شود، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با اتفاقات جهانی آشنا شوند و ایام شهادت حاج قاسم و حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جوانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به ضرورت فضاسازی شهر در این ایام و برگزاری با شکوه مراسم حماسه ۹ دی، بیان کرد: در ایام هفته مقاومت و بصیرت اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب از تألیفات علامه مصباح در سطح شهرستان که می‌تواند به معرفی این عالم بزرگ در سالگرد ارتحال علامه مصباح کمک کند، افزود: از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت و بصیرت، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و سخنرانی هادیان سیاسی در مدارس و دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام
captcha