۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه سیستان‌وبلوچستان تقدیر شدند
کد خبر: 4189781
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه سیستان‌وبلوچستان تقدیر شدند

دستیار ویژه استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: ۵۰ نفر از جهادگران دانشجو که در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اجتماعی فعالیت داشتند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

جلسه تجلیل از جهادگران دانشجوبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، روز گذشته، سوم‌ دی‌ماه، رضا جعفری، دستیار ویژه استاندار، در  جلسه تجلیل از جهادگران دانشجو، که با حضور رئیس دانشگاه سیستان‌وبلوچستان و تعدادی از مدیران دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک خدمت به محرومان و مناطق محروم فضیلت و توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و کسانی که در این راه خدمت می‌کنند جزو برگزیدگان محسوب می‌شوند.
 
وی افزود: خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای افزایش و تقویت رفاه اجتماعی یکی از توفیقات بزرگی است که باید قدر آن را دانست و در راستای تقویت و ترویج این فرهنگ ناب تلاش کنیم.
 
وی ادامه داد: سیستان‌وبلوچستان استانی غنی و سرشار از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه است که اگر بالفعل شود می‌تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند، گروه‌های جهادی نیز باید در این مسیر و اجرای هدف‌های کلان و گسترده‌تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش‌هایی که ارائه می‌دهند ضمن کاهش آمار محرومان جامعه، به رونق فرهنگ صحیح کار کمک کنند تا جایی که این افراد پس از مدت کوتاهی خودشان بتوانند کارآفرین و خلاق شوند.
 
دستیار ویژه استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: ایجاد شغل پایدار برای جوانان یکی از اولویت‌های اصلی دولت در استان است که گروه‌های جهادی نیز می‌توانند برای تحقق این مهم مشاور و‌ همکاران خوبی باشند، ضرورت دارد تا تعاونی‌های مردمی مختلفی در استان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده‌دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان سیستان‌وبلوچستان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود.
 
گفتنی‌ است، در پایان این مراسم ۵۰ نفر از جهادگران دانشجو که در حوزه‌های تعلیم و تربیت، سلامت، آسیب‌های اجتماعی و...، فعالیت داشتند تقدیر شدند.
انتهای پیام
captcha