توزیع 827 بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی
کد خبر: 4189742
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

توزیع 827 بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: این جمعیت ۸۲۷ بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

بسته کمک معیشتی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی، علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: این جمعیت ۸۲۷ بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد. این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های یلدانه توسط داوطلبین و خیران این جمعیت با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: طرح نیابت نیز با هدف دیدار، تکریم و دلجویی از سالمندان با مشارکت جمعی از داوطلبان در شهرستان‌های دلیجان و تفرش برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: خیرین و داوطلبان در شب یلدا مهرورزی و بشردوستی را نسبت به مردم مظلوم غزه فراموش نکردند و ۳۰۰ میلیون ریال در حمایت از آنها اهدا کردند.

شهرجردی با تقدیر از نیک‌اندیشی مهرورزان خیر هلال‌احمر در حمایت‌های پزشکی و تجهیز بانک امانات این جمعیت در استان مرکزی، گفت: در آستانه شب یلدا و به همت و همدلی خیرین هلال‌احمر، تجهیزات پزشکی شامل تشک و تخت بیمارستانی به ارزش ۸۰ میلیون ریال خریداری و تحویل بانک امانات پزشکی شهرستان فراهان شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۶۸ میلیون ریال هزینه تعمیر و نگهداری یک دستگاه اکسیژن‌ساز و ۲ ویلچر از تجهیزات پزشکی بانک امانات پرداخت شد.

انتهای پیام
captcha