نشست هم‌اندیشی مدیران تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4188503
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

نشست هم‌اندیشی مدیران تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران تشکل‌های قرآنی کرمانشاه با حضور اعضاء اتحادیه، مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی و مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

ندا جمشیدی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

سیده ندا جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران تشکل‌های قرآنی با حضور اعضاء اتحادیه، مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی و مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دیدار برای گفت‌وگوی اعضای اتحادیه با مدیران تشکل‌های قرآنی است و با هدف هم‌افزایی برای فعالیت‌ها و برنامه‌ها در سطح کمی و کیفی برگزار خواهد شد.

جمشیدی به برخی از مشکلات اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه به ویژه مشکلات مالی آن اشاره کرد و گفت: مؤسسات و مراکز مردمی قرآن و عترت استان باید از مشکلاتی که اتحادیه با آن مواجه است مطلع باشند و در این راستا انتظار داریم تا مجموعه قرآنی استان گام به گام و قدم به قدم برای رفع موانع و مشکلات با یکدیگر صادقانه همراه و همکار باشیم.

وی تأکید کرد: از تمامی طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی مدیران تشکل‌های قرآن و عترت در حد توان استقبال می‌شود و معتقدیم این ارتباط و تعامل باید دوطرفه باشد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به زمان برگزاری این نشست که اواخر دی‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست طرح‌ها و پیشنهادات اتحادیه را با مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی استان در میان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام
captcha