حجاب تنها محدود به بعد شخصی افراد نیست
کد خبر: 4188078
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
حجت‌الاسلام غفوری:

حجاب تنها محدود به بعد شخصی افراد نیست

امام جمعه کرمانشاه گفت: حجاب تنها محدود به بعد شخصی افراد نیست بلکه ابعاد اجتماعی را در پی دارد و موجب آسیب‌هایی در جامعه می‌شود لذا حفظ حجاب و عفت در جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ۲۶ آذرماه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: باید از سیره و زندگی آن بانوی والامقام برای رسیدن به معرفت و کمال بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) یک سبک و روش زندگی اسلامی است، افزود: انتظاری که از جامعه است بهره‌گیری این معرفت است که تمام فرزندان ایشان نیز همین سیره را دارند و باید به شیوه عملی این مودت را به جا آوریم.

حجت‌الاسلام غفوری به حجاب که از ویژگی‌های برجسته حضرت زهرا(س) است، گفت: این ویژگی یک الگو برای زنان مسلمان است که با حجاب خود را از نامحرمان حفظ کنند و کسانی که از امر حجاب غفلت دارند بدانند عدم رعایت حجاب حرام شرعی و قانونی است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: حجاب تنها محدود به بعد شخصی افراد نیست بلکه ابعاد اجتماعی را در پی دارد و موجب آسیب در جامعه می‌شود لذا حفظ حجاب و عفت در جامعه ضروری است.

وی به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح اشاره و اظهار کرد: وی عامل وحدت حوزه و دانشگاه است که این وحدت رمز پیشرفت کشور است و مراکز علمی با توجه و تعهد و نقش‌آفرینی دانشگاه و حوزه می‌توانند پیشرفت بیشتر کشور را در پی داشته باشند و موجب رشد علمی کشور شوند تا در راستای حل مشکلات کشور نقش‌آفرینی کنند، زیرا چراغ راه کشور هستند.

انتهای پیام
captcha