تحصیل 14 هزار دانش‌آموز در مدارس همدل ایران
کد خبر: 4187624
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

تحصیل 14 هزار دانش‌آموز در مدارس همدل ایران

مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس همدل تلاش دارد تا شرایط تحصیل را برای نیازمندان فراهم کند، گفت: ۱۴ هزار دانش‌آموز در این مدارس درس می‌خوانند.

هادی عابدی، مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از سمنان، هادی عابدی، مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش شب گذشته، 21 آذر در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس استان در پویش ملی ایران همدل در سالن شهید سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با بیان اینکه فرهنگیان استان در اجرای پویش ایران همدل همراهی بسیار خوبی داشتند که جای قدردانی دارد گفت: این مدارس تلاش دارند تا شرایط تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را فراهم سازند.

وی افزود: استان سمنان در پویش ایران همدل در سطح کشور، در صدر قرار دارد که این امر نشان از اهتمام ویژه مدیران به جلب مشارکت‌های خیران دارد.

مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ۱۴ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور در مدارس همدل درس می‌خوانند، یادآور شد: مدیران مدارس هیئت امنایی جزئی از مدارس دولتی هستند که علاوه بر برنامه مصوب درسی، موظف به برگزاری برنامه‌های فوق‌العاده برای دانش‌آموزان هستند.

عابدی با تأکید بر اینکه در وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای بر اساس سند توسعه تعاون کشور با وزارت تعاون کار، رفاه اجتماعی منعقد کرده تا در تمام مدارس دولتی، غیر دولتی و هیئت امنایی، تعاونی‌های آموزشگاهی ایجاد شود متذکر شد: این طرح فضایی برای تحصیل دانش‌آموزان بر اساس محورهای شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha