حضور اتحادیه قرآنی کرمانشاه در نشست شورای مدیران عامل استان‌ها
کد خبر: 4187393
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
جمشیدی خبر داد:

حضور اتحادیه قرآنی کرمانشاه در نشست شورای مدیران عامل استان‌ها

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه از برگزاری نشست شورای مدیران عامل استان‌ها خبر داد و گفت: این نشست به منظور هموارسازی مسیر انتخابات پیش‌روی اتحادیه کشوری برگزار می‌شود که اتحادیه قرآنی استان نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

ندا جمشیدی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

ندا جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نشست شورای مدیران عامل استان‌ها ۲۸ آذرماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست به منظور هموارسازی مسیر انتخابات پیش‌روی اتحادیه کشوری خواهد بود که اتحادیه قرآنی استان نیز در آن حضور خواهد داشت.

جمشیدی در خصوص اهداف برگزاری نشست مذکور، تصریح کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی ۱۰ آذرماه، اصلاح و تکمیل شیوه‌نامه انتخابات به شورای مشورتی مدیران عامل اتحادیه استان‌ها واگذار شده که امیدواریم این موضوع به بهترین شکل ممکن انجام و پیگیری شود و اتحاد جامعه قرآنی کشور بیش از پیش محکم‌تر شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: با توجه به نواقصی که در اساسنامه اتحادیه کشوری وجود دارد برای رفع آن‌ها کارگروه ۷ نفره‌ای نیز برای اصلاح برخی از موارد اساسنامه از افراد با تجربه‌ای که دارای مدرک مرتبط با حقوق هستند، تشکیل شده که مدیرعامل کرمانشاه نیز در آن عضو است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مدیرقرآنی مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۱
0
1
سلام و درود خدا بر فعالان حوزه قرآن و عترت
ان شالله با اتحاد و همدلی بیشتر ، به دردهای موسسات قرآنی هم توجه شود.
captcha