خدمت‌رسانی جهادگران در مناطق محروم کازرون
کد خبر: 4187364
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

خدمت‌رسانی جهادگران در مناطق محروم کازرون

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) کازرون از فعالیت گروه‌های جهادی این حوزه، در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

اردوی جهادیبه گزارش ایکنا از فارس، هادی عارف، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه کازرون امروز، 20 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: گروه‌های جهادی علویون و شهید رضوی در روستای محروم تل‌شوره از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون به فعالیت عمرانی پرداختند.

وی، اردوی جهادی را یک روز خدایی در کنار تعدادی از لشکریان مخلص الهی در زمینی به وسعت کره خاکی برای پرواز کردن به آسمان دانست و افزود: برنامه گروه‌های جهادی به‌همت بسیجیان جهادگر در قالب اردوهای جهادی با همکاری بسیج سازندگی سپاه کازرون در مناطق مورد هدف در طول سال و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) کازرون تصریح کرد: در این برنامه عمرانی در روستای محروم تله‌شوره از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون، گروه‌های جهادی به محوطه‌سازی و احداث پله برای مدرسه عشایری فرزندان ایران پرداختند.

عارف همچنین برپایی کلاس‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی و آموزش احکام و قرآن برای کودکان و نوجوانان این منطقه را از دیگر فعالیت‌های جهادگران برشمرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جهادی در مناطق محروم مانند نردبانی تا بهشت برای مومنان است، افزود: این اردوی جهادی به استعداد 15نفر در موضوعات عمران و فرهنگی به‌مدت 2 روز در روستای کم برخوردار تله شوره با همکاری خیرین و بسیج سازندگی ناحیه برگزار شد و به یاری خدا در مناطق محروم دیگر شهرستان نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha