راه‌اندازی پردیس پارک فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در سمنان
کد خبر: 4187257
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

راه‌اندازی پردیس پارک فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه‌اندازی پردیس پارک فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در سمنان خبر داد.

علی منصفی راد رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان امروز، 20 آذر از تجهیز مرکز درمان ناباروری استان سمنان خبر داد و افزود: تجهیزات غربالگری سرطان ویژه بانوان به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای مرکز درمان ناباروری رویان جهاد دانشگاهی استان سمنان خریداری و تهیه شده است.

وی ناباروری را یکی از شاخه‌های ورود دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی استان برشمرد و افزود: ایجاد مرکز غربالگری تشخیص سرطان ویژه بانوان در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار دارد اما باید مکان مناسب این امر با مساعد دیگر ارگان‌ها، تأمین شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر اینکه افتتاح مرکز درمان ناباروری تقریباً ۷۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد، افزود: در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منصفی‌راد ایجاد پردیس پارک فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی در مرکز استان از دیگر اقدامات و برنامه‌های جهاد دانشگاهی دانست و افزود: در پی ایجاد این مرکز، دفاتر کارآفرینی مرتبط با آن در سراسر استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی؛ این مجموعه اولین پارک تخصصی در حوزه صنایع نرم و خلاق در کشور است و می‌تواند در زمینه اشتغال به خصوص برای جوانان بسیار اهمیت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha