ارسال تجهیزات ورزشی و فرهنگی به مدارس مناطق محروم اردبیل
کد خبر: 4187180
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

ارسال تجهیزات ورزشی و فرهنگی به مدارس مناطق محروم اردبیل

در راستای اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با مشارکت استانداری اردبیل، کاروان تجهیزات فرهنگی و ورزشی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به مدارس مناطق محروم استان اردبیل ارسال شد.

ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و فرهنگی به مناطق محروم اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، در راستای اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با مشارکت استانداری اردبیل، کاروان تجهیزات فرهنگی و ورزشی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به مدارس مناطق محروم استان اردبیل ارسال شد.

در آیین توزیع و ارسال این تجهیزات، غفور حضوری، دبیر قرارگاه جهادی اردبیل با اشاره به اهمیت نشاط‌بخشی و رفع محرومیت از چهره مدارس مناطق و محلات لازم‌التوجه با اشاره به سخنان امامین انقلاب در خصوص توجه به محرومان و حل مشکلات جامعه با کار جهادی ادامه داد: ظرفیت‌های ناب و بزرگی در قرارگاه جهادی وجود دارد که باید شناسایی و به‌درستی در این مسیر فعال شود.

وی تصریح کرد: مدرسه به‌عنوان کانون تربیت محله یکی از ارکان ستاد پیشرفت و توسعه اجتماع‌محور شناخته می‌شود و با ارتقای ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی و فیزیکی در مدارس، زمینه برای تحقق این موضوع هموار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل در ادامه از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و نیز قرارگاه جهادی کشور که نسبت به تأمین اعتبار اقلام و تجهیزات خریداری شده مساعدت‌های لازم را داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه اکبر دهقانی‌نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت و دبیر کارگروه حمایت و منزلت دانش‌آموزان اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل طی سخنانی از احداث بالغ بر ۳۵ زمین ورزشی در مناطق محروم استان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی توجه ویژه به مناطق محروم را جزو برنامه‌ها و دغدغه‌های آموزش و پرورش استان دانست و نگاه ویژه به مدارس حاشیه و لازم‌التوجه را مصداق باقیات و صالحات توصیف کرد و ادامه داد: استعداد‌های ویژه و نهفته بی‌شمار در زمینه‌های گوناگون در بین دانش‌آموزان مناطق محروم وجود دارد که در صورت توجه و کشف می‌توانند به سرمایه‌های ملی و حتی جهانی تبدیل شوند.

در ادامه این آیین وسایل و تجهیزات ورزشی و فرهنگی تهیه شده برای مدارس محروم استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی (از جمله استانداری، بهزیستی، دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر، کمیته امداد امام (ره)، علوم پزشکی و...) ارسال شد.

انتهای پیام
captcha