دغدغه‌مندی نسبت به نظام و رهبری وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان است
کد خبر: 4186578
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

دغدغه‌مندی نسبت به نظام و رهبری وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جهت‌گیری سیاسی اجتماعی و دغدغه‌مندی نسبت به نظام و رهبری وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان است، گفت: امروز بدنه دانشجویی کشور از بصیرت بالایی در مسائل مختلف برخوردار است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر امام جمعه سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، عصر روز گذشته، 16 آذرماه در دیدار با دانشجویان و پرسنل دانشگاه فرهنگیان سمنان به اهمیت بصیرت سیاسی، تأکید کرد و گفت: یکی از اقشاری که انتظار از آنها در زمینه دغدغه سیاسی وجود دارد، دانشجویان و دانشگاهیان است.

وی افزود: دغدغه سیاسی به معنای سیاسی‌کاری نیست که در این راستا جناح بازی‌های سیاسی نازل تفاوت اساسی با دغدغه‌مندی سیاسی دارد و لذا دانشجویان با بصیرت خود باید این نکته را بدانند.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دانشجویان ما در تحولات سیاسی و اجتماعی به‌ویژه در ایام انقلاب اسلامی و پس از آن تأثیر بسزایی داشتند، تصریح کرد: رسالت مهم اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گسترش حوزه تأثیرگذاری خود است.

حجت‌الاسلام مطیعی با تأکید بر اینکه جدیت در مسیر تحصیل و مطالعه از جمله ویژگی‌های دانشجویان موفق است، یادآور شد: دانشجویان باید به تهذیب و خودسازی به مثابه عامل موفقیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز توجه داشته باشند.

به گفته وی؛ جهت‌گیری سیاسی اجتماعی و دغدغه‌مندی نسبت به نظام و رهبری وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان است که امروز بدنه دانشجویی کشور از بصیرت بالایی در مسائل مختلف برخوردار است.

انتهای پیام
captcha