4 هزار پرونده تبلیغی فعال در سازمان اوقاف تشکیل شد
کد خبر: 4186438
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

4 هزار پرونده تبلیغی فعال در سازمان اوقاف تشکیل شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به فعالیت 12 کارگروه تخصصی در سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: چهارهزار پرونده تبلیغی فعال برای مبلغان مذهبی در این سازمان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درسوگواره «یاس نبوی» ویژه مبلغان اعزامی اوقاف در ایام فاطمیه که امروز 16 آذرماه، در سالن همایش امامزاده سید علی(ع) قم بیان کرد: سازمان اوقاف ذاتا نهاد تبلیغی نیست، اما به برکت ظرفیتی که موقوفات ایجاد کرده‌اند در سطح وسیع و مطلوبی از ظرفیت تبلیغ در کنار سایر نهاد‌های تبلیغی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه درهشت مناسبت اقدام به اعزام مبلغ به بقاع متبرکه می‌کند، ادامه داد: برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان اوقاف در استان‌ها پرونده تشکیل شده و اکثر فعالیت‌های تبلیغی آنان در این اماکن مقدس است.

عادل ابراز کرد: ۲۰۰ نفر از مبلغان اوقاف در مناسبت‌های مختلف در مناطق محروم کشور حضور می‌یابند و به صورت جهادی در عرصه تبلیغ فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  یادآور شد: برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های تبلیغی و افزایش معلومات مبلغان، ۱۲ کارگروه تخصصی در اداره‌کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شده تا طلاب در موضوع‌های روز جامعه کار کنند.

انتهای پیام
captcha