آغاز به کار چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»
کد خبر: 4186126
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

آغاز به کار چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از برگزاری چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری» با افزودن بخش‌‎های ویژه به این رویداد خبر داد و گفت: این رویداد در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود و فراخوان ثبت‌نام مادران مشمول این طرح تا 20 آذرماه امسال ادامه خواهد داشت.

آغاز به کار چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، فاطمه دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با اشاره به برگزاری سه دوره موفق رویداد ملی «شکوه مادری» از سال 99 تاکنون اظهار کرد: این رویداد با هدف تکریم جایگاه مادر و ترویج امر خیر فرزندآوری و افزایش جمعیت توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی کلید خورده و تاکنون برکات بسیار زیادی را نیز به همراه داشته است.

وی با اشاره به جزئیات و روش ثبت‌نام مادران در این طرح ملی بیان کرد: فراخوان برای نام‌نویسی مادران زیر 40 سال دارای بیش از سه فرزند است که در کنار نقش مادرانه خود به فعالیت‌های اجتماعی نیز می‌پردازند و مادران با مراجعه به تارنمای banovan.razavi.ir  می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند.

دژبرد همچنین به دو بخش ملی و استانی این رویداد اشاره کرد و گفت: در همین راستا برگزیدگان بخش ملی از سراسر نقاط کشور به همراه همسر و فرزندان خود به‌مدت سه روز به مشهد مقدس مشرف شده و در کنار زیارت حرم قدسی حضرت رضا(ع) و اقامت و پذیرایی از آن‌ها، در آیین اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) حضور خواهند یافت.

دژبرد ادامه داد: با همکاری دفاتر خدمت رضوی استان‌های سراسر کشور نیز منتخبان استانی این طرح همزمان با روز جمعیت سال 1403 مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha