متسابق مازندرانی رتبه نخست رشته اذان مسابقات قرآن را کسب کرد
کد خبر: 4185672
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

متسابق مازندرانی رتبه نخست رشته اذان مسابقات قرآن را کسب کرد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از کسب رتبه نخست رشته اذان چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه توسط متسابق نوشهری خبر داد و گفت: رتبه‌های اول و چهارم رشته تواشیح نیز به ترتیب از آن گروه فاطر و اسراء از مازندران شد.

متسابقان مازندرانیبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با بیان اینکه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی بجنورد خراسان شمالی درحال برگزاری است، گفت: ۳۹ نفر از فعالان قرآنی مازندران در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مرحله اول این دوره از مسابقات به بخش نغماتی اختصاص دارد، افزود: چهار گروه تواشیح و یک نفر در رشته اذان از مازندران با دیگر متسابقین به رقابت پرداختند که مجتبی کریمی از شهرستان نوشهر مقام نخست کشور را به دست آورد.

حجت‌الاسلام سیفی کناری تصریح کرد: گروه تواشیح فاطر از بابلسر رتبه اول این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و گروه تواشیح اسرا ساری نیز رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه رقابت‌های رشته‌های آوایی حفظ، قرائت و ترتیل نیز از سیزدهم آذر‌ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: فاطمه نظری از بهشهر در رشته حفظ کل، فاطمه غلامی از بابل در رشته حفظ ۲۰ جزء، سید قاسم سیدیان در رشته حفظ ۲۰ جزء، پیمان ایازی، محمد لائینی و امیر حسین زرگری در رشته حفظ کل و پارسا انگشتان و مصطفی قاسمی در رشته قرائت تحقیق در این دوره از مسابقات حضور دارند که امید می‌رود حائز رتبه‌های برتر مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف شوند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تا ۱۸ آذرماه در بجنورد استان خراسان شمالی برپا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha