توزیع 1575 بسته معیشتی در شانزدهمین «قرار دوازدهم»
کد خبر: 4185660
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

توزیع 1575 بسته معیشتی در شانزدهمین «قرار دوازدهم»

مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي گفت: شانزدهمین مرحله «قرار دوازدهم» خراسان رضوی در سال جاری با تهیه و توزیع 1575 بسته معیشتی و ۱ سری جهیزیه به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال بین نیازمندان اجرا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، امروز ۱۲ آذر در مراسم اجرای نهمین مرحله طرح «قرار دوازدهم» که در محل اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه طرح «قرار دوازدهم» این است که ما همیشه در طول روز و هفته و ماه محبت عملی خود را نسبت به امام زمان(عج) داشته باشیم و به یاد حضرت باشیم و همچنین با فکر، اعضا و جوارح و یا مال، قدمی برای حضرت برداریم. 

وی ادامه داد: شانزدهمین مرحله «قرار دوازدهم» خراسان رضوی در سال جاری با تهیه و توزیع 1575 بسته معیشتی همراه با اهدای یک سری جهیزیه به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال بین نیازمندان اجرا شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: «قرار دوازدهم» با نام و یاد حضرت مهدی(عج) تاکنون اقدامات و کمک‌های خیرخواهانه بسیاری را برای نیازمندان انجام داده است.

احمدزاده تصريح كرد: به برکت موقوفات منطبق و کمک‌های خیرین و به همت ستاد هماهنگی امور خیریه استان خراسان رضوی و با مشارکت خیرین و نیکوکاران باشکوه خاصی طرح «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه خراسان رضوی در حال اجرا است.

وی گفت: در طرح «قرار دوازدهم» هرکس با هر توان می‌تواند قدمی برای امام زمان بردارد و از طریق مال، علم و... خدمت دهد و از مصادیق «قرار دوازدهم» تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است که هر ماه تهیه و روز دوازدهم توزیع می شود.

انتهای پیام
captcha