اجرای پویش «دلگرمی احسان» در مناطق محروم البرز
کد خبر: 4185337
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

اجرای پویش «دلگرمی احسان» در مناطق محروم البرز

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) در البرز از آغاز پویش ملی «دلگرمی احسان» در مناطق محروم این استان خبر داد.

پویش «دلگرمی احسان»

سیدمهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در البرز از آغاز پویش ملی «دلگرمی احسان» در مناطق محروم این استان خبر داد و گفت: این پویش با اهدای 450 وسیله گرمایشی به خانواده‌های نیازمند با مشارکت گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای این طرح آبگرمکن دیواری و بخاری به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود، افزود: وسایل گرمایشی به‌زودی در اختیار خانواده‌های شناسایی شده نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در البرز بیان کرد: این نهاد انقلابی براساس رسالت تعریف شده به‌طور مستمر شرایط و وضعیت معیشتی مردم را بررسی می‌کند و به گروه‌های جهادی تأکید جدی شده تا حین توزیع وسایل گرمایشی شأن و منزلت افراد حفظ شود.

میرغفاری در خصوص شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند در این طرح تأکید کرد: آمار خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان به‌دست آمده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

این مسئول در ادامه به اجرای پویش لبخند احسان نیز در مناطق محروم کمالشهر کرج اشاره کرد و گفت: پشتیبانی بنیاد احسان و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از گروه‌های جهادی فعال در عرصه بهداشت و درمان ادامه دارد.

وی توضیح داد: پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی در بیش از ۱۰ محله از مناطق کمتر برخوردار استان البرز با حضور فعال گروه‌های جهادی و حمایت‌های بنیاد احسان در حال اجراست.

میرغفاری گفت: مواد اولیه و مواد مصرفی دندانپزشکی با کیفیت عالی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha