گروه‌های جهادی ایده‌های خلاقانه ارائه دهند
کد خبر: 4184826
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
معاون استاندار لرستان:

گروه‌های جهادی ایده‌های خلاقانه ارائه دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه گروه‌های جهادی تأکید کرد و گفت:

نشست مجمع جهادگران و نمایندگان گروه‌های جهادی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، هفتم آذرماه در نشست با مجمع جهادگران و نمایندگان گروه‌های جهادی که با حضور مدیران‌کل امور اجتماعی و امور بانوان و خانواده استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید با هم‌افزایی، هماهنگی و همراهی بیشتر ضمن حمایت از فعالیت‌های جهادی، ایده‌های خلاقانه و طرح‌های ابتکاری که برای محرومیت‌زدایی و برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم وجود دارد این ایده‌ها و این طرح‌ها عملیاتی شوند.

وی با اشاره به اینکه ما به‌عنوان خادمان مردم و گروه‌های جهادی هر اندازه بتوانیم در خدمت این عزیزان هستیم و ضمن حمایت از آنان کمک‌های لازم را ارائه خواهیم کرد، ادامه داد: امروز توفیق داشتیم که در خدمت مجمع جهادگران و همچنین فعالان جهادی استان باشیم.

یاوری با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: این جهادگران دغدغه‌هایی برای کارشان داشتند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش بسیار خوبی از فعالیت‌هایی این مجمع و افراد جهادی در طی سال‌های گذشته ارائه شد که گزارشی بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی و هماهنگی و همراهی شاهد ارائه خدمات بیشتری از سوی جهادگران و بدنه دولت برای مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha