اندیشه‌ورزی از جنس بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات است
کد خبر: 4184602
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
سردار حمیدرضا الله‌بداشتی:

اندیشه‌ورزی از جنس بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات است

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تأکید بر اینکه امروز اندیشه‌ورزی از جنس بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات است،‌ گفت: توکل به خدا، اعتماد به مردم و ولایت‌پذیری دلیل اصلی پیروزی ما در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده است. 

صبه گزارش خبرنگار ایکنا، هشتمین اجلاسیه ملی اندیشه‌ورزی بسیج جامعه کار و تولید امروز سه‌شنبه، هفتم آذرماه در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.  

سردار حمیدرضا الله‌بداشتی، فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل(ره) است. شاخصه‌ای که در بسیج وجود دارد، در هیچ جای دنیا نیست. بسیج نیروی داوطلبانه و ساحل آرامش و مظلوم‌نواز است. بسیج در بحران‌ها خود را نشان داده و مجاهد فی سبیل الله است. 

وی‌ افزود: بسیجی در این راه با خدا معامله کرده و خیلی از ایشان به فیض شهادت نائل شده‌اند. شهدای بزرگوار، زنده نگه داشتن نام و یادشان برای جوانان و انتقال پیام ایشان برای تداوم راهشان در سنگر خدمت را از ما خواستار هستند. همه برای این امر باید پای کار آمده و بسیجی‌وار اقدام کنند.

الله‌بداشتی گفت: امروز همه ما می‌دانیم که چه وظیفه‌ای داریم. لذا باید همه پای کار آمده و بسیجی‌وار به مردم خدمت‌رسانی کنیم. امروز اگر اندیشه‌ورزی و تولید علم نداشته باشیم، در جا خواهیم زد. اقتدار و توانمندی ما باعث شده است که دشمن جرئت اقدام‌ علیه ما را نداشته باشد. 

وی بیان کرد: این سؤال پیش می‌آید که به جز حوزه امنیتی آیا در حوزه‌هایی مانند اقتصاد و ... نیز موفق بوده‌ایم. معیشت و اشتغال و امنیت شغلی کارگران موضوع بسیار مهمی است که باید بدان بپردازیم و آن را حل کنیم. امروز کنار یکدیگر جمع شده‌ایم تا به این موضوع بپردازیم و مشکلات را رفع کنیم. تمام تلاش ما این است ‌که جامعه کار و تولید به نقطه مطلوب زندگی دست پیدا کنند. 

الله‌بداشتی تصریح کرد: از همه بزرگواران انتظار داریم دیدگاه‌های خود را برای دستیابی به این هدف ارائه دهند. امروز تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران کنار هم جمع شده‌اند و می‌توانند با اندیشه‌ورزی به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند. خدمت به مردم وظیفه ماست و باید برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه کارگری کشور تلاش کنیم.
 
وی اظهار کرد: امروز مدیران کل کار و رفاه اجتماعی و مدیران تأمین اجتماعی در استان‌های مختلف مجاهدانه عمل می‌کنند. مقام معظم رهبری فرمودند ‌که به قله نزدیک هستیم. لذا جای تنبلی در این زمینه وجود ندارد‌. امروز اندیشه‌ورزی از جنس بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات است. توکل به خدا، اعتماد به مردم و ولایت‌پذیری دلیل اصلی پیروزی ما در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده است. 

الله‌بداشتی گفت: امروز ما با تفکر بسیجی از مظلومان دنیا حمایت می‌کنیم و این تفکر الگوی محور مقاومت قرار گرفته است. امروز مظلومیت مردم غزه با تفکر بسیجی به دنیا نشان داده شده است. ما به دنبال تولید علم نافع هستیم ‌که قابلیت بهره‌برداری داشته باشد. مسئله محوری و فرصت‌سازی برای جامعه کار و تولید، هدف اصلی ما در این حوزه است. دانش، همت و شجاعت وظیفه همه ماست که این تفکر را بسیج به میدان آورده است.

انتهای پیام
captcha