برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری
کد خبر: 4183318
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد خبر داد:

برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از برگزاری «نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری» با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سعید زارع‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد با اشاره به برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری گفت: این رویداد با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه و تکمیل فرآیندهای «امداد هوشمند» در کمیته امداد یکی از احکام و برنامه‌های اصلی مصوب در برنامه هفتم توسعه کشور است افزود: نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری، بستر مناسبی برای برنامه‌ریزی و ارائه دستاوردهای فناورانه، محصولات دانش‌بنیان، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کسب‌وکارهای مجازی و دیجیتال مرتبط با مدیریت امور خیر، احسان و نیکوکاری است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد، اظهار کرد: افزایش مشارکت و نظارت مردمی در حوزه‌های احسان و نیکوکاری از دیگر اهداف کمیته امداد در برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری است.

زارع‌زاده با بیان اینکه هدف نهایی چنین رویدادی کمک به کاهش فقر در گروه‌های هدف مددجویی و دیگر نیازمندان جامعه است، تأکید کرد: این رویداد از ۳۰ دی‌ تا اول بهمن‌ در محل سالن همایش‌های ستاد مرکزی کمیته امداد برگزار می‌شود.

پژوهشگران، شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان برای ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت www.emdadconference.ir مراجعه و یا با نشانی پست الکترونیکی  Idea@emdad.ir مکاتبه کنند.

انتهای پیام
captcha