احداث خانه‌های قرآن در کاهش معضلات اجتماعی تأثیرگذار است
کد خبر: 4182632
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

احداث خانه‌های قرآن در کاهش معضلات اجتماعی تأثیرگذار است

حجت‌الاسلام محمدزاده تأسیس خانه قرآن‌ها در مناطق محروم را امری مهم دانست و گفت: مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان گرگان نیاز به توجه بیشتری داشته، لذا وجود خانه‌های قرآن در این مناطق در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان امروز، ۲۸ آبان ماه، ضمن بازدید از خانه قرآنی «عادیات» واقع در منطقه انجیراب گرگان، گفت: مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان گرگان نیاز به عنایت و توجه بیشتری داشته، لذا وجود خانه‌های قرآن در این مناطق در کاهش آسیب‌های اجتماعی  نقش مؤثری خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، ایجاد محلی برای تربیت فرزندان در مسیر قرآن را از اهداف خانه‌ قرآن‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی دانست و افزود: ساختن انسان‌های رشد یافته با باورهای قرآنی و انقلابی سبب ارتقای سطح جامعه و جلوگیری از انحرافاتی همچون اعتیاد، طلاق، بزهکاری و... شده، لذا گسترش دامنه خانه‌های قرآنی از اهداف این سازمان خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به تأسیس خانه قرآن عادیات در یکی از مناطق محروم گرگان، گفت: ارتباط با مدارس و مساجد و خانواده و آموزش خانواده در سایه قرآن کریم نیز عاملی دیگر در کاهش معضلات اجتماعی خواهد بود.

 در پایان این مقام مسئول از خیرین و نهادها درخواست کرد تا نهایت همکاری را در این امر مهم داشته باشند.

انتهای پیام
captcha