یادواره شهدای اهل‌سنت گامی مؤثر برای الگوسازی از زنان ایرانی اسلامی است
کد خبر: 4180767
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

یادواره شهدای اهل‌سنت گامی مؤثر برای الگوسازی از زنان ایرانی اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان یادواره شهدای زن اهل‌سنت را گامی مؤثر برای الگوسازی از زنان ایرانی اسلامی دانست و گفت: شهدا را باید همواره زنده نگه داریم زیرا خون شهدا این انقلاب و اسلام را بیمه کرده است.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌اندیشی بانوان اهل‌سنت با موضوع وحدت اسلامی ذیل اجلاسیه بانوان شهدای اهل‌سنت با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و جمعی از بانوان فرهیخته اهل‌سنت امروز، ۱۷ آبان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم گفت: امروز آنچه در اقتدار و امنیت و رشد و تکامل در جهان اسلام می‌بینیم همه مرهون امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر بوده است و شهدای زن در کشور و شهدای که امروز ما شاهد آن در غزه هستیم نمونه بارز بانوان ایثار و فداکار جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان به سخنان امام راحل(ره) مبنی بر سعادت و شقاومت جامعه به دست بانوان است اشاره کرد وگفت: جامعه‌ای که اگر بخواهد به سعادت برسد در سایه بانوان بوده و بانوان مهمترین عنصر پیروزی جبهه حق بر باطل هستند و این بانوان رهبران این نهضت اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام گرزین به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلید تداوم انقلاب اسلامی بانوان هستند، گفت: امروزه دشمنان انقلاب و اسلام درصد هستند با استفاده از ابزارهای مختلف هویت زن را متحول و منقلب کرده و با تخریب هویت ایثارگرانه و فداکارنه و ایمانی زن آن را تبدیل به هویت سحطی و بی مسئولیت کنند و این فرقی بین بانوان شیعه و اهل‌سنت نیست.

وی نقش شهدای زن را بسیار خطیر و الگو جامعه دانست وگفت: امروزه هدف دشمن ایجاد انحراف در درون خانواده بوده و می‌خواهد با تضعیف هویت زن روح لطافت مادری و دختری را تحقیر کند لذا اگر زن در جامعه تحقیر شود آن جامعه متزلزل خواهد شد.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه آنچه که کشورهای غربی در ادعای حقوق بشر دارند همگی پوچ و بی‌اساس است، گفت: در بسیاری از کشورهای غربی از زن به عنوان ابزاری برای منافع خود استفاده کرده و هیچ شخصیت و ارزشی برای زنان قائل نیستند لذا اگر بخواهیم تا چند سال بعد به درد کشورهای به ظاهر مدعی حقوق بشر گرفتار نشویم باید از همین حالا احساس خطر کرده و نسبت به بانوان جامعه احساس مسئولیت کنیم.

وی از برگزاری اجلاسیه شهدای اهل‌سنت کشور در ۶ آذر در شهرستان بندرترکمن خبر داد وگفت: تعداد 24 شهیده در استان گلستان تقدیم انقلاب شدند که از این تعداد، 23 نفر شهیده منا هستند.

وی یادواره شهدای اهل‌سنت گامی بلندی برای الگوسازی از زنان ایرانی اسلامی دانست وگفت: شهدا را باید همواره زنده نگه داریم زیرا خون شهدا این انقلاب و اسلام را بیمه کرده است.

انتهای پیام
captcha