مهلت ارسال آثار به جشنواره «مدرسه عشق» تمدید شد
کد خبر: 4180111
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

مهلت ارسال آثار به جشنواره «مدرسه عشق» تمدید شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره «مدرسه عشق» تا 20 آبان ماه امسال تمدید شده است.

پوستر جشنواره مدرسه عشقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مجتبی حاجی‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 14 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران از مشارکت گسترده مردم استان در هفتمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری «مدرسه عشق» قدردانی کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا20 آبان در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، موسیقی و سرود، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 4 هزار اثر از این استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا پایان مهر ماه اعلام شده بود که به خاطر استقبال علاقه‌مندان تا 20 آبان ماه تمدید شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه از نفرات برگززیده با جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل می‌آید، گفت: جوایز آثار برتر کشوری شامل سکه تمام بهارآزادی، پلی‌استیشن چهار، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری است.

حاجی‌زاده گفت: علاقه مندان و هنرمندان کشور و استان که تاکنون موفق به ارسال آثارشان نشده‌اند، برای شرکت در جشنواره به سایت مدرسه عشق https://madreseheshgh.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha