جهان‌بینی توحیدی در جامعه آرمانی حاکمیت دارد
کد خبر: 4179796
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
امام جمعه موقت شاهرود:

جهان‌بینی توحیدی در جامعه آرمانی حاکمیت دارد

حجت‌الاسلام نظری در خصوص شعار ۱۳ آبان امسال «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» گفت: جهان‌بینی توحیدی در جامعه آرمانی حاکمیت دارد.

حجت الاسلام نظری امام جمعه موقت شاهرود

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام احمد نظری، امام جمعه موقت شاهرود، امروز، 13 آبان در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهر با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی بین ادیان اللهی به ویژه مسلمانان شیعه و سنی هستند، گفت: در حال حاضر شاهد شکل‌گیری وحدت انسانی، ادیانی و اسلامی در سطح جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از وعده‌های قطعی خداوند متعال در قرآن کریم تحقق جامعه آرمانی امام زمان(عج) است اظهار کرد: جهان‌بینی توحیدی در جامعه آرمانی حاکمیت دارد.

نظری ادامه داد: حاکمیت اصول و ارزش‌های انسانی، برچیده‌شدن ظلم، فساد و خشونت بر پایه عدالت توأم با محبت، و کنارزدن موانع، از جمله عواملی است که جامعه جهانی برای شکل‌گیری جامعه آرمانی به آن نیاز دارد.

امام جمعه موقت شاهرود در خصوص شعار ۱۳ آبان امسال «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» گفت: آمریکا، سران اروپا و به ویژه صهیونیسم بین‌المللی از جمله موانع بزرگی هستند که امروزه در راه شکل‌گیری جامعه آرمانی وجود دارد.

وی محوری بودن ولایت فقیه، حضور و ظهور امام زمان(عج) بر پایه امنیت جهانی و در نهایت گسترش علم و دانش را بخشی از ویژگی‌های جامعه آرمانی برشمرد.

نظری با بیان اینکه تمامی حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین مسئله فلسطین یک وجه مشترک دارند، افزود: با ایستادگی در راه انقلاب به دنبال آن جامعه آرمانی هستیم که خداوند متعال از همه اهل توحید و مسلمانان انتظار دارد.

وی با اشاره به کودک‌کشی در فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی یادآور شد: طوفان‌ الاقصی هیمنه صهیونیست‌ها و آمریکا را درهم‌شکست و اراده خداوند از طریق جبهه مقاومت، مسلمانان و اهل توحید تحقق یافت.

امام جمعه موقت شاهرود ایمان و اراده قوی را دیگر ویژگی تحقق جامعه آرمانی دانست و گفت: داشتن اراده قوی، صبر و استقامت که همگان باید در راه رسیدن به جامعه آرمانی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha