فعالیت بیش از ۱۲ مؤسسه قرآنی در گرگان
کد خبر: 4179535
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان بیان کرد:

فعالیت بیش از ۱۲ مؤسسه قرآنی در گرگان

حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: بیش از ۱۲ مؤسسه قرآنی و حدود ۱۰۰ خانه قرآنی شهری و روستایی د در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدتقی محمدزاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان امروز، ۱۱ آبان در نشست بانوان فعالان قرآنی که در بیت‌الزهرا(س) گرگان برگزار شد، گفت: از مهمترین فعالیت‌های این مؤسسات و خانه‌های قرآن، آموزش، ترویج و تبلیغ قرآن در سطوح مختلف از سطح اساتید تا دانش آموزش آموزی و دانشجویی است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان هر چقدر در مسیر قرآن و عترت و اندیشه‌های قرآنی گام برداریم به درستی عمل کرده‌ایم، ادامه داد: بیش از ۵۰۰ جلسه قرآن در جلسات خانگی قرآن و کرسی تدبر و تفسیر قرآن در سطح استان برگزار کردیم.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه جامعه ما در عصر حاضر بسیار نیازمند نگاه‌ها و فعالیت‌های قرآنی است، اظهار کرد: افرادی که ظرفیت و توان دارند با دریافت مجوز مؤسسه فرهنگی و قرآنی در میدان باشند و یک شهر، محله و روستا را با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تقویت کنند.

وی به مؤثر بودن برنامه‌های قرآنی در نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی قرآنی اشاره کرد وافزود: برنامه‌های مؤسسات قرآنی در حوزه ترویج فرهنگ و آموزش قرآن در سطوح مختلف تأثیر به‌سزایی دارد و انجام فعالیت‌های قرآنی از سوی این مراکز کمک بزرگی در رفع نیازهای جدی قرآن آموزان می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان گفت: برنامه‌های قرآنی این مراکز بسیار ارزشمند و مؤثر است اما تداوم و استمرار این برنامه‌های قرآنی ضروری به شمار می‌آید چرا که امروز مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند.

انتهای پیام
captcha