فعالیت‌های شاخص امامزاده سلطانعلی(ع) مشهد اردهال در محورهای چهارگانه
کد خبر: 4179439
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

فعالیت‌های شاخص امامزاده سلطانعلی(ع) مشهد اردهال در محورهای چهارگانه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزیده شدن امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال در جشنواره سلاله گفت: این بقعه فعالیت‌های شاخصی در محورهای چهارگانه قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و عمرانی داشته است.

امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشانحجت‌الاسلام ولی‌الله روان، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: بیش از ۶٠ امامزاده استان در رقابت‌های جشنواره سلاله شرکت داشتند و تقریباً ۴۰۰ اثر به سایت جشنواره ارسال شد که از بین بقاع سطح یک، امامزاده سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان رتبه اول در سطح استان را کسب کرد و در بین بقاع متبرک سطح یک کشور، حائز رتبه دوم شد.

وی با اشاره به امتیازات شاخص بقعه امامزاده سلطانعلی(ع) افزود: نوع مستندات ارائه‌شده از سوی عوامل اجرایی این بقعه در محورهای چهارگانه قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و عمرانی، شاخص و حجم فعالیت‌های منعکس‌شده از سوی این امامزاده در زمینه رسانه نیز در مقایسه با سایر بقاع درخور محسوب می‌شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به همزمانی کسب رتبه برتر این بقعه متبرک در جشنواره سلاله با برهه زمانی برگزاری کنگره بین‌المللی حضرت علی بن باقر(ع) بیان کرد: امید است این اقدامات، گامی مؤثر در راستای معرفی هرچه بیشتر این بقعه به‌مثابه کانون محبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

یادآور می‌شود، جشنواره سلاله ویژه آستان‌های مقدس امامزادگان و بقاع متبرک سراسر کشور با حضور مدیران ستادی و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه و اصحاب رسانه برگزار شد. پیش از این، همزمان با دهه کرامت و به‌مناسبت روز ملی تجلیل و بزرگداشت امامزادگان از پوستر این جشنواره رونمایی شده بود.

معرفی خدمات آستان‌های مقدس، ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های آنها و همچنین رونق ارتباط و تعامل این اماکن مقدس با یکدیگر از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha