وحدت واقعی امت اسلامی رمز پیروزی فلسطین است
کد خبر: 4178628
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

وحدت واقعی امت اسلامی رمز پیروزی فلسطین است

فعال فرهنگی و اجتماعی گنبدکاووس با بیان‌اینکه وحدت واقعی امت اسلامی رمز پیروزی فلسطین است، گفت: این رژیم جعلی بدون کوچکترین توجهی به قوانین بین‌المللی و با حمایت آمریکا و هم‌پیمانانش روز به روز بر جنایات خود می‌افزاید، لذا امروز فلسطین به حمایت همه جانبه امت اسلامی نیازمند است.

آخوند شکیبا فعال فرهنگی.  اجتماعی گنبد کاووس

آخوند حامد شکیبا، فعال فرهنگی و اجتماعی گنبدکاووس در گفت و گو با ایکنا از گلستان در خصوص اقدامات جبهه مقاومت و جنایات روز افزودن رژیم صهیونیستی گفت: مجاهدان فلسطینی نشان دادند ابتکار عمل در این میدان به دست آنهاست و با حرکت طوفنده طوفان‌ الاقصی شکست بزرگی را بر دشمن وارد کردند.

فعال فرهنگی و اجتماعی گنبدکاووس با بیان‌اینکه همبستگی امت اسلامی به معنای ایستادن در کنار فلسطین و اعلام حمایت و تقویت روحیه آنهاست، افزود: این به معنای دفاع از حق آنها برای تحصیل، ایمنی و آینده امیدوارکننده است ما با هم می‌توانیم به مردم غزه کمک کنیم تا فرصت‌ها و منابعی را که برای رشد و تحقق رویاهایشان نیاز دارند، فراهم کنیم.

آخوند شکیبا با بیان‌اینکه در مواقع سختی، این روح تزلزل ناپذیر وحدت است که تغییرات مثبت را به ارمغان می‌آورد، گفت: ما با همدلی با کودکان فلسطینی، نه تنها به آنها امید می‌دهیم، بلکه نقش خود را در ساختن جهانی ایفا می‌کنیم که در آن هر کودکی بتواند رویاپردازی کند، بیاموزد و در صلح و رفاه رشد و فعالیت کند.

وی اظهار کرد: به یاد داشته باشیم که صرف نظر از اینکه از کجا آمده‌ایم، همه ما بخشی از یک خانواده انسانی هستیم تعهد ما به حمایت از کودکان فلسطینی گواهی بر انسانیت مشترک ما و اعتقاد ما به جهانی روشن‌تر و صلح آمیزتر برای همه است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی گنبدکاووس با بیان‌اینکه آنچه غزه می‌گذرد مایه نگرانی و تأسف و شرمساری عمیق برای انسان‌ها است، تصریح کرد: جنایاتی که در حال وقوع است ظلم مضاعف به ملتی است که 75 سال است تحت اشغالگری بی رحم قرار گرفته و از همه حقوق بشری و کرامت انسانی خود محروم بوده‌اند؛ هیچ انسان با وجدان و هیچ دولت مسئولیت شناسی نمی‌تواند نسبت به جنایات شنیع در حال وقوع و نیز نسبت به آثار و تبعات بسیار خطرناک این وضعیت بر صلح و امنیت منطقه بی‌اعتنا باشد.

وی با بیان‌اینکه وحدت واقعی امت اسلامی رمز پیروزی فلسطین است، گفت: این رژیم جعلی بدون کوچکترین توجهی به قوانین بین‌المللی و با حمایت آمریکا و هم‌پیمانانش روز به روز بر جنایات خود می افزاید لذا امروز فلسطین به حمایت همه جانبه امت اسلامی نیازمند است.

انتهای پیام
captcha