رویداد هم‌افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان در ارومیه برگزار می‌شود‌
کد خبر: 4178402
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

رویداد هم‌افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان در ارومیه برگزار می‌شود‌

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان رویداد هم‌افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان(همنا) در ارومیه برگزار می‌شود‌.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ۶ آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان که از جمله اهداف اصلی اداره‌کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان است؛ رویداد هم‌افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی(همنا) در ارومیه برگزار می‌شود‌.

وی افزود: ۱۵۱ سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان فعال هستند که در دوره همنا این سمن‌ها به همراه سازمان‌های مردم‌نهاد سایر دستگاه‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات این اداره‌کل ادامه داد: در حال حاضر ۵۷۰ هزار مترمربع سرانه فضای ورزشی در استان در حال اجرا بوده و آذربایجان غربی یکی از استان‌های پیشرو در دیپلماسی ورزشی است.

وی با بیان اینکه ۲۴ دستگاه طبق قانون متولی و مسئول پیگیری مطالبات و نیازهای جوانان هستند، گفت: در سال گذشته شاهد رشد ۱۱ پله‌ای در حوزه جوانان بودیم به طوری که از رتبه ۲۳ سال ۱۴۰۰ به رتبه ۱۲ در سال ۱۴۰۱ رسیدیم.

بیرامی با اشاره به اینکه در حوزه مشارکت‌های اجتماعی صدور پروانه سازمان‌های مردم‌نهاد ۸ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: حمایت از کارگاه و طرح‌های سمن‌ها ۱۰ درصد رشد، ایجاد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج ۳۳ درصد و اجرای برنامه‌های حوزه ازدواج و جوانان ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام
captcha