عضویت 500 قرآن‌آموز خانم در جامعةالقرآن همدان
کد خبر: 4178224
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

عضویت 500 قرآن‌آموز خانم در جامعةالقرآن همدان

مدیر جامعةالقرآن واحد بانوان همدان از ثبت‌نام ۱۲۰ بانو به عنوان قرآن‌آموز جدید در این مرکز خبر داد و گفت: با ثبت‌نام این افراد شمار قرآن‌آموزان این مجموعه به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است.

قرآن آموز خانمفاطمه شهبازی، مدیر جامعةالقرآن واحد بانوان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه در فراخوان تابستان، ۱۲۰ بانوی همدانی برای حفظ قرآن ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: با ثبت‌نام این افراد شمار قرآن‌آموزان این مجموعه به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی افزود: دوره‌های جدید همزمان با اول مهرماه شروع شده و در طرح‌های مختلف حفظ یک ساله، دو ساله، چهار ساله و حفظ بلندمدت است. این واحد در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان اقدام به آموزش و حفظ تخصصی قرآن کریم می‌کند، بزرگ‎‌ترین قرآن‌آموز و حافظ این مجموعه ۷۰ ساله و کوچک‌ترین حافظ نیز هشت سال سن دارد.

شهبازی تصریح کرد: ۲۰ مربی که همگی حافظ کل قرآن هستند و دوره‌های تربیت مربی را گذرانده‌اند در این مرکز به آموزش قرآن‌آموزان می‌پردازند. علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر جامعةالقرآن استان واقع در خیابان تختی پشت مسجد میرزاتقی ثبت‌نام خود را انجام و یا تماس با شماره ۳۲۵۲۶۳۰۱ از جزئیات این طرح‌ها مطلع و در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha