اعلام فراخوان دوره آموزشی «طهورا» در کردستان
کد خبر: 4178195
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

اعلام فراخوان دوره آموزشی «طهورا» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان دوره آموزشی «طهورا» در استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در راستای کنش‌گری در عرصه وحدت اسلامی برگزار خواهد شد.

دوره اموزشی طهورا

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: به همت اداره کل ادیان و مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی کشور دوره آموزشی «طهورا» به صورت همزمان برای فعالان فرهنگی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان دوره آموزشی «طهورا» در استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در راستای کنش‌گری در عرصه وحدت اسلامی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: این دوره آموزشی ویژه بانوان بوده و از 21 تا 24 آذرماه به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و ثبت‌نام کنندگان می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی در پایان با دعوت از بانوان کنش‌گری فرهنگی استان کردستان برای دعوت در این دوره مفید آموزشی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند به آیدی tahura_banovan @ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha