حضور خادمیاران حرم حضرت معصومه(س) در مراسم ترحیم خواهران قرآنی خرم‌آباد + عکس
کد خبر: 4178106
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

حضور خادمیاران حرم حضرت معصومه(س) در مراسم ترحیم خواهران قرآنی خرم‌آباد + عکس

خادمیاران حضرت معصومه(س) در مراسمی که در حرم امامزادگان دو برادران خرم‌آباد به‌ مناسبت درگذشت دو تن از خواهران نونهال خرم‌آبادی که قرآن‌آموز مجازی حرم حضرت معصومه(س) بودند، حضور یا‌فتند.

خادمیاران حرم حضرت معصومهبه گزارش ایکنا از لرستان، خادمیاران حرم حضرت معصومه(س) شامگاه پنج‌شنبه، چهارم آبان‌ماه با همکاری مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر و اتحادیه قرآنی استان لرستان در محفل هیئتی امامزادگان دو برادران خرم‌آباد حضور یافتند.

این خادمیاران همراه با پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم حضور پیدا کردند و ضمن مداحی و نوحه‌سرایی در وصف کریمه اهل‌بیت(ع)، جهت  عرض تسلیت به خانواده مصیبت دیده حجت‌الاسلام سیدمجتبی موسوی که طی هفته جاری دو دختر نوجوان خود در سانحه تصادف را از دست داده بود، همدردی و تصلی خاطر این خانواده قرآنی شدند.

در این مراسم، سادتی، مربی مجازی قرآنی این دو نونهال قرآنی هم در جمع در این محفل خاطراتی از این دو خواهر مرحوم که هفت و هشت سال سن داشتند و قرآن‌آموز مجازی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بودند را زنده نگه داشتند.

در این مراسم که در حضور جمعی زیادی از عموم مردم و هیئت مذهبی امامزادگان دو برادران برگزار شد و با صحبت‌های خادمیاران حرم مطهر و مدیر عامل اتحادیه قرآنی استان به حجت‌الاسلام موسوی و خانواده ایشان تسلیت گفتند و اظهار همدردی کردند.

انتهای پیام
captcha