شیخ عیسی قاسم خواستار حمایت مردم بحرین از فلسطین شد
کد خبر: 4177246
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

شیخ عیسی قاسم خواستار حمایت مردم بحرین از فلسطین شد

شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین با انتشار بیانیه‌ای خواهان حمایت مردم بحرین از فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المقاومین، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با انتشار بیانیه‌ای خواهان حمایت مردم بحرین از فلسطین و مردم مظلوم آن در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی شد.

مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

ای مردم سرافراز بحرین

 امروز شما برای دین حق، الاقصی، غزه، فلسطین و هر وجب از سرزمین پاک و سخاوتمند اسلام، کارهای زیادی انجام می‌دهید، اما در راه خداوند این کار زیادی نیست.

در حمایت از اسلام و اهل آن، در راه صلاح بحرین عزیز و نجات آن از آنچه که خلاف اسلام و در راه ویرانی فساد و بازگشت از راه اسلام است، آنچه را که می‌توانید انجام دهید و هراندازه در این راه کوشش کردید آن را زیاد مپندارید چرا که هر چیزی که در راه آفریدگار، رزّاق و فرمانروای بزرگ بذل و بخشش می‌شود، اندک است.

ای مردم سرافراز بحرین، شما مردمی هستید که اگر فزونی یافته و ابزاری بجویید مصیبت صهیونیسم و ​​ غاصبان غزه و فلسطین چندین برابر می‌شد.

از دیگر ملت‌های دلیر، سرزنده و وفادار به خداوند در میان امت اسلامی در راه بخشش، فداکاری و ایثار پیشی بگیرید و در این راه با توجه به احکام شرع مقدس و رهبری فکورانه‌ای عمل کنید که خداوند متعال را خشنود می‌سازد.

انتهای پیام
captcha