برگزاری دوره جامع «صفرتاصد مسیر حفظ قرآن» در مشهد
کد خبر: 4177026
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

برگزاری دوره جامع «صفرتاصد مسیر حفظ قرآن» در مشهد

مدیر مؤسسه مجازی کانال جامع حفظ قرآن گفت: دوره مجازی جامع «صفرتاصد مسیر حفظ قرآن» به صورت ۵ ساعت آموزشی آفلاین درحال برگزاری است که این دوره با اساتید بزرگ کشوری ارائه می‌شود و ثبت‌نام برای عموم آزاد است.

حفظ قرآنحجت‌الاسلام والمسلمین رسول خیاط، مدیر مؤسسه مجازی کانال جامع حفظ قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری دوره جامع «صفر تا صد مسیر حفظ قرآن»، اظهار کرد: این مؤسسه از چند کانال فعال در حوزه حفظ قرآن برخوردار است که در آن 20 هزار مخاطب قرآن‌پژوه فعالیت دارند. بسیاری از قرآن‌پژوهان، برخی از مطالب و مفاهیم قرآنی را به شیوه صحیح نیاموخته و حفظ نکرده‌اند، از این‌رو با برخی از اساتید بزرگ کشوری طرح‌ریزی انجام و اصولی‌ترین تکنیک‌های حفظ قرآن به‌صورت ویدوئی ضبط شد که در طی این دوره، برای عموم جامعه عرضه می‌شود.

وی به بیان پیشینه اساتید این دوره پرداخت و تصریح کرد: در این دوره مجازی به صورت آفلاین افتخار میزبانی از اساتید برجسته کشوری را داریم که شامل حجت‌الاسلام رجبی، نفر اول مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن و استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه، سرکارخانم سعیده الوان، بنیان‌گذار، مدیر آکادمی حفظ قرآن با بیش از 11 سال سابقه و مدرس دانشگاه و داور مسابقات قرآنی و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب حفظ قرآن با عنوان «دفتر حفظ قرآن» و دارای بیش از 40 عنوان برتر در کشور و استان و سرهنگ محمد شایسته که دارای 31 مقام نخست در مسابقات بین‌المللی و کشوری و همچنین بنده که حافظ همزمان قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه هستم و در سال‌های اخیر در خدمت بیش از 2000 قرآن‌پژوه بوده‌ام.

مدیر مؤسسه مجازی کانال جامع حفظ قرآن بیان کرد: این دوره بر مبنای صفر تا صد تکنیک‌ها و اصول حفظ قرآن برای مخاطبان طرح‌ریزی شده است. سرفصل‌های این دوره شامل باورها و ذهنیت‌های مسیر حفظ قرآن، مهارت‌های پیش‌نیاز حفظ قرآن، ثابت قدم ماندن در مسیر حفظ قرآن، ترمزها و موانع این مسیر، ویژگی قرآن‌آموزان موفق، تثبیت و ماندگاری محفوظات و... می‌شود.

خیاط در خصوص شرایط و هزینه این دوره، بیان کرد: هزینه این دوره 380 هزارتومان است که با این مبلغ دریافتی یک قرآن ویژه حفظ که به ارزش 150 تومان است و یک کلاس رایگان یک ماهه حفظ قرآن، تقدیم مخاطبین می‌شود. یعنی علاوه بر دوره جامع صفرتاصد مسیر حفظ قرآن، دوره یک ماهه حفظ نیز به صورت تئوری و عملی برای استفاده مخاطبان در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص پشتیبانی این دوره، اظهار کرد: این دوره شامل 5 ساعت آموزشی آفلاین است که از یک ماه بعد از آغاز دوره نیز هر یک از اساتید، روز درمیان به صورت خصوصی با شاگردان خود تماس می‌گیرند و اقدامات آنان را بررسی می‌کنند. همچنین تا سه ماه بعد از آغاز دوره نیز پشتیبانی آموزشی دوره صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha