عمار حکیم: اسرائیل جنایتکار طبق سنت مکر در قرآن به سزای اعمالش خواهد رسید
کد خبر: 4176757
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

عمار حکیم: اسرائیل جنایتکار طبق سنت مکر در قرآن به سزای اعمالش خواهد رسید

رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان اینکه فریاد زنان و کودکان مظلوم غزه دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت، گفت که نقشه تخلیه غزه از ساکنان آن مقدمه‌ای برای اجرای آن در دیگر مناطق و در نهایت بی‌سرزمین کردن ملت فلسطین است.

به گزارش ایکنا به نقل از الفرات نیوز، سیدعمار الحکیم دیروز جمعه طی نطقی در جریان دیدار با بزرگان قبیله بوعامر در جنوب غرب بغداد و عشایر دیگر این منطقه تأکید کرد: فلسطین مسئله اعراب و مسلمانان و بشریت در هر کجاست و جرایم رژیم اشغالگر به هیچ عنوان قابل توجیه نیست ما از این اندازه دوگانگی در مفاهیم آزادی بیان و حقوق بشر متعجبیم.

وی تأکید کرد: قرآن کریم وعده داده که مکر شیطانی دیر یا زود به خود و پیرامونش برمی‌گردد. فریادهای کودکان و زنان و مظلومین فلسطین نفرینی است که دامن عاملان ارتکاب جنایات علیه آنها را می‌گیرد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: موضع مرجعیت عالیقدر دینی عراق در حمایت و همبستگی با مسئله فلسطین در امتداد مواضع مراجع عظام ما برای پشتیبانی از فلسطین و پیروزی ملت فلسطین است.

عمار حکیم: اسرائیل جنایتکار طبق سنت مکر در قرآن به سزای اعمالش خواهد رسید/اماده

سید حکیم با بیان اینکه موازنه‌ها به هم خورده و فلسطین امروز دیگر آن فلسطینی نیست که با سنگ به مقابله با رژیم اشغالگر می‌رفت، گفت: با این حال ما درباره سناریوی تخلیه غزه از اهالی آن هشدار می‌دهیم اگر این نقشه دشمن عملی شود در خصوص دیگر مناطق فلسطینی نظیر کرانه باختری و قدس اشغالی هم آسان‌تر عملی می‌شود و به دنبال آن فلسطین به مسئله ملتی بدون سرزمین تبدیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha