بانوی فلسطینی زیر بمباران غزه قرآن را از خود جدا نکرد + عکس
کد خبر: 4176513
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱

بانوی فلسطینی زیر بمباران غزه قرآن را از خود جدا نکرد + عکس

یک بانوی مجروح فلسطینی در حالی از زیر آوار حملات هوایی به خانه‌های خان یونس در جنوب نوار غزه نجات یافت که نسخه‌ای از قرآن را در دستانش چنگ زده و رها نکرده بود.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، اعتقاد به تقدیر الهی و مقاومت اسطوره‌ای مردم غزه از زن و مرد، پیر و جوان در برابر مصائب بزرگی که این روزها رژیم اشغالگر با حملات خونبار خود برای آنها رقم زده بسیار تأمل برانگیز است.

شب گذشته در لحظاتی که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف موشک می گرفتند یک بانوی فلسطینی در یکی از همین خانه‌ها برای آرامش خود و خانواده مشغول قرائت قرآن بود که یکی از همان موشک‌ها به خانه آنها هم اصابت می‌کند.

زمانی که امدادگران برای نجات زنده‌های احتمالی یا بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار خانه ها رفته بودند با کمال تعجب می‌بینند که این بانوی فلسطینی در زیر آوار نسخه‌ای از قرآن را محکم در دستانش نگه داشته است.

بانوی فلسطینی با انتقال به بیمارستان ناصر در مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه در حین و پس از مداوا توسط پرستاران هم هم اجازه نمیدهد قرآن را از او بگیرند و می‌گوید که درد و زخم مصیبتی که دشمن بر سرشان آورده با دیدن و خواندن آیات الهی مرهم می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha