قرائت قاریان نوجوان قمی در شورای عالی قرآن کریم
کد خبر: 4174049
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
به همت مرکز قرآن و حدیث انجام شد؛

قرائت قاریان نوجوان قمی در شورای عالی قرآن کریم

قاریان و حافظان نوجوان مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پانزدهمین جلسه‌ تلاوت و استماع قرآن شورای عالی قرآن کریم ضمن اجرای برنامه همخوانی قرآن کریم، گزارشی از فعالیت‌های خود را برای اعضای شورای عالی قرآن کریم ارائه کردند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، پانزدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن شورای عالی قرآن کریم همراه با مراسم بزرگداشت استاد حبیب صحاف و رحیم آهور در محل مجتمع امام خمینی(ره) و حسینیه الزهرا(س) با حضور چهره‌های بین‌المللی قرآن کریم و اساتید پیشکسوت قرآن کشور برگزار شد.

گروه قرآنی و همخوانی کریمه اهل بیت(س) متشکل از نوجوانان قاری و حافظ قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث در این محفل بزرگ ملی و بین المللی ضمن اجرای برنامه همخوانی و تواشیح برای حاضران، گزارشی از سفر و فعالیت‌های خود در مواکب اربعین و حرم‌های ائمه معصوم (ع) در کشور عراق ارائه کردند.

همچنین در این محفل قرآنی، قاری ممتاز بین‌المللی سیدمصطفی حسینی و دیگر اساتید به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

گروه قرآنی نوجوانان کریمه اهل بیت (س) مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علی‌ها به عنوان یکی از گروه‌های ممتاز ملی و بین‌المللی متشکل از قاریان و حافظان نوجوان تربیت یافته مرکز قرآن حدیث در مناسبت‌های ملی و مذهبی در قم، استان‌های مختلف کشور و در کشور‌های اسلامی از جمله عراق به اجرای برنامه‌های متنوع تلاوت و همخوانی پرداخته اند که این برنامه‌ها با استقبال بی نظیر مخاطبان رو به رو شده است.

یادآوری می‌شود، این گروه قرآنی در حرم‌های اهل بیت، امام زادگان آستان قم، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه برنامه‌های قرآنی و معارفی در راستای جذب کودکان نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های قرآنی و حدیثی برگزار می‌کند.

نوجوانان و جوانان پسر علاقه‌مند به قرائت، تلاوت و حفظ قرآن کریم با ثبت نام در دوره‌های آموزشی و معارفی مرکز قرآن و حدیث و کسب موفقیت در برنامه آموزشی و قبولی در آزمون‌ها می‌توانند در گروه قرآنی کریمه اهل بیت(س) عضو شوند و در اقصی نقاط کشور و کشور‌های اسلامی برنامه‌های قرآنی متنوع برای مخاطبان برگزار کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث می‌توانند به سایت مرکز به آدرس اینترنتی http://www.Qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha