راه‌اندازی 30 خانه قرآنی در زهک
کد خبر: 4173249
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

راه‌اندازی 30 خانه قرآنی در زهک

در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، با دهمرده فرماندار زهک طی تفاهم‌نامه‌ای در جهت اجرای سه طرح؛ احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی، راه‌اندازی ۳۰ خانه قرآنی و اجرای کرسی‌های تلاوت قرآن هر سه ماه یک بار (فصلی) باحضور قاریان بین‌المللی تاکید شد.

نشست فرماندارزهک با مدیرکل سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستانحسن دهمرده، فرماندار زهک در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: خوشبختانه در نشستی که با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان صورت گرفت تفاهم‌نامه‌ای فرهنگی و بابرکت در این زمینه برای شهرستان زهک منعقد شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه به منظور اجرای سه طرح در شهرستان زهک انجام شد که براساس آن، احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی، راه‌اندازی 30 خانه قرآنی در سطح شهرستان و اجرای کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به‌صورت فصلی و هرسه ماه یک‌بار با حضور قاریان بین‌‌المللی، از موارد این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

فرماندار زهک اضافه کرد: یقینا هر کدام از این موارد، خود زمینه‌ساز تحولی بزرگ به لحاظ فرهنگی در منطقه خواهد بود و قطعا اثرات معنوی بسیار خوبی را بدنبال خواهد داشت، تلاش ما براین است تا همه موارد ذکر شده به نحو شایسته اجرا شود.

امروز پنج‌شنبه 13 مهرماه، خانه قرآنی روستای خمک از توابع شهرستان زهک، با حضور مسئولین و مردم افتتاح شد.

 

انتهای پیام
captcha